کد خبر: ۵۷۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در پیامی با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی، بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های کارآمد ارتباطی و رسانه‏‌ای برای برقراری ارتباط مناسب و هدفمند با گروه‌های متعدد ذینفعان تاکید کرده است.

به گزارش برق نیوز، در متن پیام عبدالرسول پیشاهنگ آمده است: ۲۷ اردیبهشت، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» با توجه به اهمیت آن، فرصتی است تا جامعه، مدیران و همکاران شرکت نگاهی ویژه‌تر بر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی و ارتباطاتی امروزی داشته باشند.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروزه موفقیت سازمان‌ها در گرو داشتن روابط عمومی خلاق و پویایی است که از یک سو، با استفاده از روش‌های کارآمد ارتباطی و رسانه‌ای بتواند ارتباط مناسب و هدفمند با گروه‌های متعدد ذینفعان برقرار نموده و با شناسایی خواسته‌های آن‌ها نسبت به جلب رضایت آن‌ها اقدام کرده و از سوی دیگر، با بازتاب دستاورد‌ها و پیشرفت‏‌های سازمانی، روح امید، سرزندگی و خودباوری را به جامعه تزریق نماید و زمینه مشارکت و همراهی آن‌ها را با اهداف سازمانی فراهم کند.

مدیرعامل برق حرارتی در این پیام تاکید کرده است: روابط عمومی در سازمان توسعه محوری، چون شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی داشته و باید بتواند به مدد توسعه فن‏اوری‏‌های نوین ارتباطی و با به تصویر کشیدن سختی‏‌های بخش تولید، نسبت به آگاهی بخشی به مردم در تولید برق اقدام نموده و با استفاده از رویکرد‌های نوین و بر اساس داده‌ها، تجزیه و تحلیل و ابزار‌های هوش مصنوعی نسبت به رصد افکار عمومی و ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد و با تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و مهرورزانه، بر اعتماد مردم در حوزه صنعت تولید برق و تعالی و ماندگاری برند شرکت بیفزاید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه به تمامی همکاران صدیق و تلاشگرم در سراسر کشور که در حیطه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می‌کنند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار