کد خبر: ۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷:۰۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق امروز صبح ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در دانشگاه زنجان برگزار می‌گردد. این مراسم باحضور مدیرعامل توانیر و مقامات ارشد وزارت نیرو، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، ارائه کنندگان مقالات و شرکت‌های خصوصی حاضر در نمایشگاه آغاز بکار خواهد کرد و تا فردا عصر به کار خود ادامه خواهد داد.

سرویس صنعت برق نیوز: بخش کارگاه‌های تخصصی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق دیروز سه شنبه در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد و از امروز صبح نیز مراسم افتتاحیه از ساعت ۸ صبح با حضور مدیرعامل توانیر و مقامات ارشد وزارت نیرو، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، ارائه کنندگان مقالات و شرکت‌های خصوصی آغاز بکار خواهد کرد. در افتتاحیه مراسم گرامیداشت استاد فقید جناب آقای دکتر حسن غفوری فرد برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی که بزرگترین گردهمایی علمی صنعت برق ایران است بیش از ۱۰۰۰ نفر از ده‌ها شرکت توزیع نیروی برق و ارگان‌های مختلف برق و صد‌ها نفر از بخش خصوصی حضور خواهند داشت. حال و هوای زنجان در این دو روز صنعت برقی خواهد بود و بیلبورد‌های نصب شده در این شهر خبر از برگزاری این رویداد مهم می‌دهد.

در دو روز برگزاری کنفرانس؛ نمایشگاه تخصصی و جانبی نیز همزمان با بیست و هشتمین کنفرانس برگزار خواهد شد که شرکت‌های مختلفی از سراسر ایران می‌توانند دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در آن عرضه کنند. ۴۰ شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و فرصت مناسبی است تا با بازدید از نمایشگاه؛ ارتباط مستقیمی با بخش خصوصی و ارائه کنندگان خدمات و کالا‌های مورد نیاز صنعت برق ایجاد گردد. بازدید از نمایشگاه برای همه آزاد بوده و متقاضیان می‌توانند با حضور در دانشگاه زنجان از این فرصت استفاده نمایند.

در این دو روز ۸۹ مقاله به صورت حضوری طی ۱۵ نشست ارائه و چهار میزگرد تخصصی نیز به صورت پرسش و پاسخ با حضور مسئولین نشست‌ها با موضوعات انرژی‌های تجدیدپذیر، اثر خودرو‌های الکتریکی در شبکه‌های توزیع، مدیریت ریسک سیستم‌های شبکه‌های توزیع و مدیریت مصرف هوشمند برگزار خواهد شد.

پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند. در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور داشته و به ارائه دستاورد‌ها و خدمات خود می‌پردازند.

برنامه روز اول کنفرانس

شروع بکار بزرگترین گردهمایی علمی صنعت برق ایران

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
3
14
۲۸ دوره خیلی ضعیف برنامه ریزی شد به دلائل ذیل :
۱- منظور از رویداد هم افزایی علمی کارکنان صنعت برق بود در صورتیکه از داوری کارکنان که ۲۷ دوره داور بودند کم استفاده شد.
۲- دخالت افرادی در این رویداد که اصلا وظیفه این رویداد با آن نبود.
۳- در نظر گرفتن رفاهیات ضعیف
۴- عدم دعوت از مقاله نویس ها به این رویداد،
۵- کم کردن سهمیه شرکت ها از ۱۵ نفر به ۵ نفر.
پیشنهاد می گردد قبل از واگذاری این رویداد جهت برگزاری امکانات استان بررسی گردد، واقعا استراحت در مهمانسرا در شان پرسنل صنعت برق نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
2
12
در طی چند دوره گذشته کنفرانس اینچنین ضعیف نشده بود. بی نظمی زیاد بود و شرکت کننده ها هم کم بودند چون زنجان امکان اسکان مناسب نداشت و لذا پخش آنلاین را گذاشتند که جبران کند در حالیکه حضور در نشست ها و ارتباط مستقیم چیز دیگری است.
فقط یک کارت ورود دادند و پذیرایی ها بد و بی برنامه بود. نمایشگاه کیفیت لازم را نداشت.
مقامات مهم کسی استقبال نکرد
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
1
9
متاسفانه امسال افتضاح ترین کنفرانس برق در زنجان شاهدیم چراکه داوری مقالات را طی یک اطلاعیه به هرفردی که مدرک دکترا دارد واگذار نموده و تمامی مقالات با مشخصات شرکتها وفرد و بسیار با سرعت داوری شده که بیشتر همکاران رد مقاله شدند درصورتی که گفته میشود مقاله ای در کنفرانس کسوری رتبه ۱ را دارد ور این داوری و کنفرانی رنجان رد شده است .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
0
توزيع غرب مازندران را دریابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
1
8
ضعیف ترین کنفرانس در تاریخ کنفرانسهای توزیع! بی برنامه و درهم برهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
0
2
مقاله های تحقیقی یا کپی پیستی جهت ارتقا؟ کدوم
توانیری
|
United States of America
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
3
ضمن تشکر از برق زنجان گله ایی دارم و اون در مورد عدم تاکید بر رعایت استانداردهای مصوب صنعت برق بود که حتی یک برنامه یا سخنرانی ده دقیقه ایی هم در موردش انجام نگرفت..!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار