کد خبر: ۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا ررسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: در این برهه از تاریخ که بنگاه‌های شایعه و خبرپراکنی معاند درصدد تضعیف روحیه جامعه و خدشه دار کردن افکار عمومی است، بیان شفاف و هنرمندانه دستاورد‌ها و اقدامات صنعت آب و برق راه سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم را در سلب اعتماد عمومی مسدود می‌کند.

به گزارش برق نیوز، متن پیام تبریک "علی اکبر محرابیان" به شرح زیر است:

باسمه تعالی
در عصر حاضر که ابزار‌های نوین ارتباطات و اطلاع‌رسانی به صورت گسترده و پیچیده شکل گرفته و توسعه چشمگیری یافته است، تولید محتوای غنی و به روز و انتشار سریع آن به عاملی مهم برای پیشتازی ارتباطات و در اختیار گرفتن افکار عمومی جوامع تبدیل شده است.

در چنین شرایطی ابزار‌های نو رسیده مردمان جامعه را برآن می‌دارند تا حد و مرزی در دریافت خبر نشناخته و به دنبال اخبار و محتوای بیشتری باشند. از سوی دیگر نیز بنگاه‌های شایعه و خبرپراکنی معاند درصدد تضعیف روحیه جامعه و خدشه‌دار کردن افکار عمومی از طریق تولید خبر و محتوای منفی در خصوص اقدامات سازنده هستند.

در چنین شرایطی لزوم ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به جوانب مختلف حوزه آب و انرژی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و چنانچه در این زمینه کوتاهی صورت گیرد، اطلاعات ناقض و دروغ افکار عمومی را به انحراف می‌کشاند.

در این برهه از تاریخ، شما تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی هستید که در خط مقدم این جبهه با استفاده از ابزار‌های گوناگون و با تقویت قدرت همگرایی خود با دیگر شرکت‌ها، زمینه پیدایش تنوع و تکثر در حوزه تولید و نشر محتوا را فراهم ساخته و اقدام به بیان شفاف و هنرمندانه دستاورد‌ها و اقدامات صنعت آب و برق می‌کنید تا ضمن آگاه‌سازی افکار عمومی از کیفیت و وسعت اقدامات و خدمات انجام شده در صنعت آب و برق، همچنین راه سوء استفاده دشمنان این مرز و بوم را در سلب اعتماد عمومی، مسدود کنید.

اینجانب فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به شما تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌کنم و برای شما در ادامه این مسیر حساس آرزوی توفیق روزافزون دارم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار