کد خبر: ۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست آغازین برنامه ارزیابی عملکرد سال ١٤٠٢ معاونت بهره برداری برق منطقه‌ای آذربایجان با حضور ارزیابان شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این نشست رستمی نوشهر معاون منابع انسانی برق منطقه‌ای آذربایجان به نمایندگی از سوی مدیرعامل این شرکت، حضور ارزیابان شرکت توانیر را خوش آمد گفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های تک تک همکاران معاونت بهره برداری، اظهار داشت: ارزیابی، فرصت مناسبی برای انتقال تجربه از شرکت‌های دیگر و متقابلاً به سایر شرکت هاست و برق منطقه‌ای آذربایجان از نقاط "قابل بهبود" جهت اعتلای فعالیت‌های فنی و بهره برداری خود بهره‌مند و استفاده خواهد کرد.

وی افزود: اگر بخش بهره برداری هم سو با فناوری‌ها و شیوه‌های مدیریتی روز دنیا حرکت کند، بهره وری نیز افزایش می‌یابد و مردم از این اقدامات، بیشتر منتفع خواهند شد.

در ادامه، محسن برنجی معاون بهره برداری برق منطقه‌ای آذربایجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در سال ١٤٠٢ و برنامه‌های سال جاری، اظهار داشت: نقشه راه ما در قدم اول آمادگی برای مدیریت پیک بار در تابستان امسال و در گام دوم، بهبود و همچنین اصلاح فرایند‌های معاونت بهره برداری ناشی از انجام این ارزیابی مهم و سراسری صنعت برق کشور در جهت خدمت به مشترکین است.

وی همچنین شناسایی ظرفیت‌های پنهان در حوزه بهره برداری در این ارزیابی‌ها که بتوانند مورد توجه قرار دهند را، بسیار مهم قلمداد کرد.

در پایان نیز اسلامی معاون بهره برداری برق منطقه‌ای اصفهان و سرگروه ارزیابان توانیر به تبیین چگونگی و فرایند این دوره از ارزیابی‌ها پرداخت و یکی از ثمرات برنامه ارزیابی را تبادل دیدگاه و نقطه نظرات فیمابین مدیران و کارشناسان امر بهره برداری شرکت‌های صنعت برق کشور عنوان کرد و آن را بسیار راهگشا دانست.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار