کد خبر: ۵۷۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث طرح دائم پست ١٣٢.٣٣ کیلوولت شاهد در بهبهان با ظرفیت ١٠٠ مگاولت آمپر به پایان رسید و برق دار شد.

به گزارش برق نیوز، مهدی ابوعلی گله داری افزود: عملیات احداث طرح دائم پست ١٣٢.٣٣ کیلوولت شاهد بهبهان که از طرح‌های حیاتی ابلاغی وزیر نیرو برای گذر از اوج بار تابستان امسال است شامل تأمین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی به ظرفیت ١٠٠ مگاولت آمپر به پایان رسید و آماده بهره برداری شد.

وی ارزش سرمایه گذاری این طرح را ٤٠٢٨ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این طرح موجب افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق در منطقه، ایجاد ظرفیت‌های جدید جهت برق رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی، تعدیل بار ترانسفورماتور پست‌های برق مجاور و افزایش قدرت مانور بر روی شبکه خواهد شد.

معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: برای برق دار کردن پست شاهد و استفاده از ظرفیت این پست، ورود و خروج خطوط ١٣٢ کیلوولت بهبهان اصلی ـ ارجان و بهمئی ـ شاهد در پست شاهد نیز با ارزش سرمایه گذاری ١٨٠ میلیارد ریال اجرایی شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار