کد خبر: ۵۷۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر علمی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق گفت: با توجه به اینکه استان زنجان درصنعت برق کشور قطب قدرت کشور است وجود شرکت‌های سازنده بزرگ باعث شده میزبانی این کنفرانس به استان زنجان داده شود.

به گزارش برق نیوز، دبیر علمی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق گفت: با توجه به اینکه استان زنجان درصنعت برق کشور قطب قدرت کشور است وجود شرکت‌های سازنده بزرگ باعث شده میزبانی این کنفرانس به استان زنجان داده شود.

علی ابدالی درخصوص اهمیت این کنفرانس گفت: شبکه‌های توزیع برق درواقع تحویل انرژی به مشترک‌ها را انجام می‌دهند. این کنفرانس معتبرترین کنفرانس برق است و ارزش واعتبار بالایی دربین جامعه محققین ومتخصصین دانشگاه دارد.

وی افزود: ازمهرماه براساس فراخوان‌های داده شده ۸۲۱ مقاله اعم از فارسی و انگلیسی به دبیرخانه این جشنواره رسید. درمقایسه با بیست و هفتمین کنفرانس برق که سال گذشته در مشهد برگزار شد از نظر تعداد مقالات رشد ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وی درخصوص کارگاه‌ها گفت: دراین کنفرانس ۱۷ کارگاه آموزشی برای ارائه مقالات انتخاب شده است. دبیرعلمی بیست وهشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق با اشاره به تعداد ۲۸۳ مورد مقاله پذیرفته شده در این کنفرانس گفت: ۸۹ مورد به صورت حضوری طی ۱۵ نشست ارائه خواهند داشت.

وی یادآور شد: این کنفرانس به صورت یک سال درمیان در تهران و استان‌ها برگزار می‌شود در سال ۸۳ یعنی ۲۰ سال پیش دوره هشتم در سال ۸۳ در زنجان برگزار شده بود. به لحاظ توانمندی‌های صنعت برق استان، میزبانی این کنفرانس به استان زنجان داده شده است.

دبیرعلمی بیست وهشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی و جانبی نیز همزمان با این کنفرانس برگزارخواهد شد که شرکت‌های مختلف از سراسر ایران می‌توانند دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه دهند که ۴۰ شرکت دراین نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: ۴ میزگرد تخصصی به صورت پرسش و پاسخ با حضور مسئولین نشست‌ها برگزار می‌شود.

ابدالی یادآورشد: این میزگرد‌ها با موضوعات انرژی‌های تجدید پذیر، اثر خودرو‌های الکتریکی درشبکه‌های توزیع، مدیریت ریسک سیستم‌های شبکه‌های توزیع و مدیریت مصرف هوشمند برگزار می‌شوند.

وی گفت: با توجه به کمبود و ناترازی درصنعت برق موضوع مدیریت مصرف هوشمند بسیار مهم و چالش برانگیزاست و راهکار‌های غلبه بر خاموشی ازدیدگاه سازنده‌ها و محققین بررسی می‌شود.

وی در خصوص مخاطبین این کارگاه‌های آموزشی گفت: محققین صنعتی، کارخانجات سازنده و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخاطبین این کارگاه‌ها هستند و ۲۵۰ نفردرکارگاه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تقدیرازمقالات برتر، کارگاه برتر، دبیران محوربرتر و شرکت توزیع برق و دانشگاه برتر را دراختتامیه این کنفرانس خواهیم داشت و در حوزه شرکت‌های توزیع و دانشگاه معیار تعدادی از مقالات ارسالی پذیرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به داوران این کنفرانس گفت: ۱۱۰۰ داور از سراسر کشور داوری مقالات این کنفرانس را برعهده دارند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
2
6
از این قطب قطب گفتنا به هیچ کجا نمیرسید
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
درسته زنجان کارخانه بزرگ و مجهز ترانس سازی دارد ولب بعنوان یک مهندس حرفه ایی سئوالی دارم ایت برق منطقه ایی زنجان میتونه میزان قدرت اتصال کوتاه شبکه اش رو محاسبه و اعلام کنه..!؟ِ! موضوع بسیار مهمی است..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
2
عجب قطبی ...........چشم وزیر بی خیال نیرو و باندش روشن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
2
واقعا خبر کذب محض است، کل کار ۲۷ دوره کنفرانس این دوره که در زنجان برگزار می شود زیر سئوال رفت!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
0
اگه قطب برقه چرا اینهمه مهندس برق بیکار داریم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار