کد خبر: ۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع گفت: توزیع برق با توجه به این که پیشانی دار خدمات و عرضه کننده انرژی برق به مردم است، دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است.

به گزارش برق نیوز، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه امروزه تغییرات و پیچیدگی‌ها در حوزه توزیع برق زیاد است، خاطرنشان ساخت: باید تغییراتی که در جامعه شاهد هستیم منطبق بر نیازمندی‌ها باشد.

وی با بیان این که تحولات متعددی را در حوزه برق و منحنی زمان را طی سه مرحله ایمنی و تاب آوری، یکپارچه سازی و ریزشبکه‌ها شاهد هستیم، تاکید کرد: باید چشم اندازی را ترسیم کنیم تا از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع گذر کنیم.

وی علت شرایط ناترازی در حوزه برق را ناشی از بد مصرفی دانست و یادآور شد: این موقعیت؛ یک فرصت تاریخی ایجاد کرده تا توزیع برق نگاه و رویکرد خود را تغییر دهد. باید تلاش کنیم تا در ارتباط با توزیع و تغییراتی که در مدل‌های فکری ایجاد شده، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و شاهد تحول در حوزه توزیع برق باشیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در عین حال اظهار امیدواری کرد با توسعه ظرفیت‌ها در حوزه برق؛ افق پیش رو؛ طراحی یک پلتفرم برای ارائه خدمات و حضور بازیگرانی که در حوزه توزیع می‌توانند نقش ایجاد کنند باشد تا از طریق آن تاب آوری شبکه‌ها رو بالا ببریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان نیز در این مراسم گفت: وجود صنایع بزرگ برق موجب شده تا استان زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب شود.

پیام جوادی با اشاره به برگزاری ١٦ کارگاه و ٤ میزگرد تخصصی در کنفرانس تا قبل از مراسم افتتاحیه؛ کارگاه‌های برگزار شده را به لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی عنوان کرد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خالق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
2
باسلام
گذراز مدیران سنتی و پیر و فرتوت هم باید کرد شرکت های توزیع با ۳۳ سال سابقه امکان پذیر هست لطفا از این پوسته خارج شوید..
بازنشسته توزیع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
0
دقیقا درست گفتید. بدون تغییر مدیران قدیمی نمیتوان کاری کرد. برخی از مدیران داخل توانیر مدتهاست در دفتر خود رسوب کردند و جز ...هیچ کار دیگه ای هم ندارند و باید فورا تغییر کنند مانند تقوایی در دفتر تحقیقات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
0
کشک چی؟! گفتار درمانی مطلق!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار